Persiapan untuk program pejabat. Program paling akhir untuk kerja cuti semester kali ni. Mungkin juga kali yang terakhir untuk aku. 

Lepas beberapa kali tunda disebabkan peruntukan program, akhirnya, ada yang sudi bekerjasama untuk jayakannya. 

Harap yang pertama kali ini akan terus jadi program tahunan pejabat sepanjang tempoh lima tahun ini.

#jelajahjuadah #pekannenas #pontian #johor #malaysia #makan #impianmalaysia #betternation  (at Pejabat ADUN Pekan Nenas & Pusat Komuniti DAP)

Persiapan untuk program pejabat. Program paling akhir untuk kerja cuti semester kali ni. Mungkin juga kali yang terakhir untuk aku.

Lepas beberapa kali tunda disebabkan peruntukan program, akhirnya, ada yang sudi bekerjasama untuk jayakannya.

Harap yang pertama kali ini akan terus jadi program tahunan pejabat sepanjang tempoh lima tahun ini.

#jelajahjuadah #pekannenas #pontian #johor #malaysia #makan #impianmalaysia #betternation (at Pejabat ADUN Pekan Nenas & Pusat Komuniti DAP)

Tak tahulah kenapa buat muka macam tu. Rasa macam nak tampor pun ada ha.

#throwback #mrsmgmc #negerisembilan #malaysia

Tak tahulah kenapa buat muka macam tu. Rasa macam nak tampor pun ada ha.

#throwback #mrsmgmc #negerisembilan #malaysia

#throwback  (at Kempas, Johor, Malaysia)

#throwback (at Kempas, Johor, Malaysia)

Tags: throwback

Baru sempat beraya rumah Cikgu Zainal ha.

#smktun #raya2014 #johor #malaysia 

 (at Kg. Melayu Majidee, Johor Bharu)

Baru sempat beraya rumah Cikgu Zainal ha.

#smktun #raya2014 #johor #malaysia

(at Kg. Melayu Majidee, Johor Bharu)

Hari ni jadilah vegetarian lah pula. 

#makan #foodgasm #foodporn #pontian #johor #malaysia  (at 缪恩斋 Miao En Vegetarian house)

Hari ni jadilah vegetarian lah pula.

#makan #foodgasm #foodporn #pontian #johor #malaysia (at 缪恩斋 Miao En Vegetarian house)

Teriman kasih @xiaoyen87 dan Apollo!  (at Claypot Chicken Rice)

Teriman kasih @xiaoyen87 dan Apollo! (at Claypot Chicken Rice)

Satuuuuuuuu! 

#throwback #1malaysia #kuching #sarawak #malaysia #betternation #impianmalaysia

Satuuuuuuuu!

#throwback #1malaysia #kuching #sarawak #malaysia #betternation #impianmalaysia

Jumpa @nussrahman tadi ha! 

 (at Pejabat Daerah Pontian)

Jumpa @nussrahman tadi ha!

(at Pejabat Daerah Pontian)

Mi sup bebola ikan! 

#makan #foodporn #foodgasm #chinesefood #johor #malaysia

Mi sup bebola ikan!

#makan #foodporn #foodgasm #chinesefood #johor #malaysia